Receptek

Banános-epres vegánfagyi

Ha Te is szereted a nyár legnépszerűbb édességét, a fagylaltot, de nem szeretnél sem egészségednek sem pedig alakodnak ártani, akkor receptünk Neked szól. Banános-epres vegánfagyink a hagyományos fagylalttal ellentétben nem tartalmaz állati eredetű alapanyagot, nagyon egyszerű elkészíteni és nem csak az íze miatt imádjuk.

Nézd csak, mennyi jótékony hatása van a benne található gyümölcsöknek

banános-epres vegánfagyi hozzávalóiBanán

Gadag káliumban és magnéziumban, ami nagyon jó hatással van a szívműködésre, vérnyomásra. Probiotikumként viselkedik, könnyíti az emésztést. Karotionid-forrás, megvéd a fertőzésektől. Triptofán nevű összetevője jobb kedvre derít. Gazdagon táplál, energiával tölt el. C- és B6 vitamin tartalma hidratálja, fiatalítja a bőrt.

Eper

Tele van C-vitaminnal, egy adag eper fedezi napi C-vitamin szükségletünk. Az antioxidánsoknak köszönhetően meggátolja a szürkehályog kialakulását. Hozzásegít a bőr természetes kollagén termeléséhez, ezáltal fiatalon tartja azt. Rostokban gazdag, jó hatással van az emésztésre.

Avokádó

Bőven tartalmaz E-vitamint és omega-3 zsírsavat. Fogyókúra esetén érdemes gyakran fogyasztani, mert tápláló és sokáig elveszi az étvágyat, és a benne megtalálható L-karnitin segit a zsírbontásban. Magas B-vitamin szintje könnyíti az emésztést. Bőrtónusjavító, mélyhidratáló, gyulladáscsökkentő.

Hozzávalókbanános-epres vegánfagyi recept

  • 2 banán
  • 1 avokádó
  • eper
  • kókusztejszín (vagy zabtejszín)

Tisztítsd meg a gyümölcsöket, majd rakd bele őket turmixgépbe a kókusztejszínnel együtt, keverd krémessé, majd öntsd műanyag talba, rakd fagyasztóba (kb. 5-6 órára) és el is készült J

Ugye Te is kipróbálod?